VANDRING

skrivet: 2010-08-18 ♥ 20:02:27
Jag har haft en jätterolig eftermiddag. Efter jobbet svidade jag om till träningskläder och följde med min skogsmulle till pojkvän ut på vandring. Han är en riktig sådan där utomhusmänniska med alla möjliga sorters ryggsäckar, regnhattar, triangakök, kikare och gud vet allt. Vi har gått runt bland stenar och gräshoppor, letat efter salamandrar (och hittade tre stycken!), tittat på fjärilar, klättrat nedför en väääldigt brant backe och sedan upp igen och fikat vid ett stup. Hur mysigt som helst!



Här klättrade vi ned och sedan upp igen. Det var alldeles för mycket myggor därnere.



På väg ned.



Min boyfriend har resurser till den som fryser. Kanske inte det mest moderiktiga mönstret men det gör ju ingenting! ;) Här satt vi och fikade bullar och kaffe och tittade ut över stenbrottet som ligger typ 20 meter rakt ner.





En söt salamander. Jag tog fler bilder men de ska redigeras. Ska försöka visa imorgon!

Kommentarer
Emma:

Ja det ska bli skit skoj att gå på den galan senare i höst :)!



Hittar du några biljetter då till hans spelningar, vart spelar han :)?



Låter som ni haft en mysig eftermiddag!

Jag sa det till Jonas förut om fjällboa så nu får jag hålla min tumme att han köper de fina armbandet till mig :)



Nu ska jag sova! Kram kram!!!

2010-08-18 ♥ 21:23:49
blogg: http://princessemma.blogg.se/
Emma:

Och TACK för att du berättade att fjällboa hade öppet denna veckna ut :) Kram igen!

2010-08-18 ♥ 21:24:58
blogg: http://princessemma.blogg.se/
mathilda:

sv;



åååh :D funderar du på en iphone fyra eller en 3gs? :D jag tycker att det är så barnsligt härligt att man kan ha olika skal! mysiga bilder, älskar att vara ute i skogen (jag är orienterare :D) vilken skog var ni ute i?

2010-08-18 ♥ 21:54:53
blogg: http://evakarinmathilda.blogg.se/
Emma:

härliga bilder :D

2010-08-19 ♥ 14:18:46
blogg: http://emmabacks.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal