BLU-RAY

skrivet: 2010-12-29 ♥ 17:02:41
Jag köpte två filmer till mig själv i julklapp. Från tomten. Och eftersom vi hade pratat om att köpa en Blu-rayspelare tog jag det formatet till filmerna. Eftersom bilden är avsevärt mycket bättre. Och nu har vi en Blu-rayspelare. Och den är sjukt bra! (Det blir aldrig bättre bild än på mammas tv som är värsta high-techgrejen men duger till oss.) Så nu blir det en hel del film hos oss framöver. Vi fick nämligen med 20 st filmer till blu-rayen! Hur bra som helst. Och det var faktiskt inte massa skitfilmer utan några är riktigt bra.



Just det. Jag fick TomteTass i julklapp också. Den är inte i blu-rayformat men det gör ingenting. Den är nog lika söt för det! Ska nog se den till helgen. Älskar djurfilmer!

Kommentarer
TRE SYSTRARNA I JEANS:

Hejjsan!

Var gärna med och tävla i våran tävling på bloggen!

Fast just du inte vinner så blir alla som deltagit länkkade! (:

Ps. Destu mera kommentarer du skickar, destu mera länkkar får du!

KRAM / TRE SYSTRARNA I JEANS

2010-12-29 ♥ 17:16:30
blogg: http://tresystrarnaijeans.blogg.se/
elina:

sv: vilken nos är rätt lång? :P

2011-01-04 ♥ 15:06:29
blogg: http://pinksbabykin.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal