EN DRÖM

skrivet: 2010-12-17 ♥ 14:38:00
Jag tänkte dela med mig av en dröm som jag har. Det är en ganska galen dröm men ju mer jag tänker på den desto mer vill jag genomföra den. Så innan jag dör ska jag dela vatten med en vithaj! Jag älskar vithajar och tycker att de är så fina och respektingivande. Det gör mig sugen på att se en i verkligheten och få observera den i sin naturliga miljö.

Först tänkte jag att jag skulle sitta i en bur i havet, ni vet. Men efter jag såg filmen Oceans där en dykare simmar tillsammans med en vithaj utan något galler emellan blev jag mer nyfiken på det. Men då måste jag naturligtvis ta dykarcert först. Så enklast är ju att hoppa ner i en bur. På vithajsafari.se kan man läsa om hur det kan gå till och även boka resor till Sydafrika där båtfärderna utförs. Det skulle verkligen vara sjukt roligt att få vara med om!


Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal