NYÅRSRESUMÉ 2010

skrivet: 2010-12-31 ♥ 18:32:59
1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Jag gjorde min första armhävning någonsin för bara ett par dagar sedan!
2. Höll du några av dina nyårslöften? Jag hade inga nyårslöften förra året. Och inte detta året heller. 
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Ja, David och Johanna fick en liten Ellie. Och snart kikar en liten mini ut och vi väntar med spänning!
4. Dog någon som stod dig nära? Nej.
5. Vilka länder besökte du? Frankrike, Danmark och Norge.
6. Är det något du saknat år 2010 som du vill ha år 2011? En riktigt dundersommar och en lång härlig vår som gärna börjar i mars.
7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas? När vi blev uppsagda på jobbet, mysiga julafton och min och Niklas weekend i Paris. Bland annat.
8. Vad var din största framgång 2010? Högsta betyg på min ryskakurs och att jag lyckats gå ner hela sju kilo på fyra månader.
9. Största misstaget? Jag tror inte på misstag för allt som händer sker av en anledning men om jag måste välja något: Att jag inte shoppade mer i Paris.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Ja, massor! Jag har haft salmonella och varit sjuk i två veckorsperioder flera gånger under året. Senast nu över jul. Tråk!
11. Bästa köpet? Hihi. Det är faktiskt inte mina egna köp utan Niklas - iPhone 4 och OnePiece.
12. Vad spenderade du mest pengar på? Allt möjligt. Men något som har präglat min shopping detta året måste vara dyr ögonfransnäring, vackra heminredningsprylar och koppar.
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? O ja! En parisweekend med min älskling, mysiga fikastunder med mina fina vänner, min familj och att vi fick en vit jul.
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010? Definitivt Oskar Linnros skiva. Och Lady Gaga förstås.
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Kanske en aning ledsnare. Men nästa år ska det åtgärdas.
16. Vad önskar du att du gjort mer? Passat på att gå promenader innan staden förvandlades till islandskap med snövallar som är högre än mig själv.
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Stressat! Gaaahhh.
18. Hur tillbringar du julen? Med min fina familj, en proppfull julklappshög och massa julgodis.
19. Blev du kär i år? Ja, i min OnePiece. SÅ JÄVLA SKÖN.
20. Favoritprogram på TV? 24 - sista säsongen har visats och en epok har gått i graven. Gossip Girl, Svenska Hollywoodfruar, Desperate Housewives och Morden i Midsomer.
21. Bästa boken du läste i år? Det var nog Snö av Orhan Pamuk.
22. Största musikaliska upptäckten? Oskar Linnros, all the way.
23. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Smycken och pengar. Men den bästa presenten var faktiskt en mugg som jag fick av mamma som jag inte hade önskat mig. Jag älskar den och dricker ur den varje dag.
24. Något du önskade dig men inte fick? TULPANER FÖR GUDS SKULL. Och det ska vara två buketter för en blir så fjuttigt.
25. Vad gjorde du på din födelsedag 2010? Jag sov över hos mami. Vi var på restaurang och såg på film på kvällen. Mys!
26. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Ja, men jag är inte så mycket för att spekulera i det förgågna. Det som har hänt har hänt och en del av det suger men det går inte att ändra på.
27. Hur skulle du beskriva din stil år 2010? Jag har börjat shoppa mer på de billigare kedjorna vilket är roligt för man kan fixa ihop fler outfits på det sättet. Modeplagg behöver ju inte kosta så mycket eftersom man ändå inte använder dem nästkommande säsong. Så nu spenderar jag mer pengar på basplagg, skor och accessoarer!
28. Vad fick dig att må bra? Min fina familj, vänner och roliga arbetskamrater. Tack för allt stöd!
29. Vilken kändis var du mest sugen på? Hihi. Får jag svara Oskar igen?
30. Vem saknade du? Serina, Mellis, Bruno och Sator. Och Ender.
31. De bästa nya människorna du träffade? Scofield - du är så sjukt rolig och jag kommer att sakna dig massor!











































Kommentarer
LINA K - SKRIVER SKRÄCKROMAN!:

Verkar som du haft ett riktigt bra år!! =) Många fina bilder och minnen! Hoppas din kväll blir riktigt lyckad också =)



Vill önska dig ett fantastiskt toppengott nytt år!! Hoppas 2011 blir ditt bästa år hittills!!

2010-12-31 ♥ 18:34:33
blogg: http://eimk.blogg.se/
ellen:

Fina bilder!

2011-01-03 ♥ 12:36:30
blogg: http://ellencsordas.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal