2010.02.22

skrivet: 2010-02-22 ♥ 18:01:24

Jag bara älskar att komma till jobbet och upptäcka att det inte finns någon ström... Men som tur är slapp jag sitta i mörkret och vänta alldeles för länge och kunde kasta mig över allt jobb som väntat på mig i två veckor! Dagen har gått jättebra och jag har faktiskt inte haft en enda ond tanke (förutom när väckarklockan ringde imorses). Solen har lyst in genom mitt stora, fina fönster och jag har mått relativt bra hela dagen. Så därför unnade jag mig ett 30 minuter långt pass på gymmet. Det var roligt att komma igång igen men kroppen kändes verkligen seg. Efteråt kände jag hur benen nästan vek sig som spagetti så jag ringde min älskling som kunde komma och hämta mig. Tur att han var ledig idag!

Nu har jag precis tagit en dusch och ska sätta mig och äta jättegod middag. Och till efterrätt finns det lite blåbärspaj kvar från igår. Mums mums.


Kolla vilka istappar

Den där långa skulle jag inte vilja ha i huvudet!


Kommentarer
Annica:

Ja, jag brukar modella ibland.

2010-02-22 ♥ 18:28:38
blogg: http://thisisannica.blogg.se/
Linnnea:

svar , okej , jag vet inte hur jag ska göra med min header ;(

2010-02-22 ♥ 19:20:10
blogg: http://llinneabergqvist





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal