2010.02.28

skrivet: 2010-02-28 ♥ 11:33:45
När ska jag få en lugn stund? Jag har precis stått i köket med världens diskberg (thanks, babe!) och håller på att packa min ryggsäck just nu. Jag ska nämligen hem till mami för lite mor-och-dotter-mys med övernattning. Det ska bli superkul. (Ni som gillar våra armband; kika in lite senare idag för jag ska lägga ut bilder på mammas senaste underverk som jag är alldeles fascinerad av!). Hursomhelst är det väldigt behövligt för mig just nu. Veckan har varit lite turbulent men hemma i mammas soffa kan man alltid landa och slappna av och bara vara barn. Så det ska jag göra idag.

Gårkvällen var förresten jättetrevlig och jag träffade massa härliga tjejer. Så himla roligt att umgås med er. :)


Kommentarer
lina:

hej :)

detta är första gången jag läser din blogg, och jag tycker den verkar väldigt bra...

skriver du mycket om naglar/nagellack osv för det är alltid kul och även om dina hundar.

Jag är ny här så du kanske kan göra ett inlägg om vem du är osv för nya läsare :)

kramar

2010-02-28 ♥ 17:15:13
CISSI:

Veckans nagellack, jättefint!



SV Tack! :) Eller hur, tycker jag med!

2010-02-28 ♥ 17:39:06
blogg: http://ceciliaeklund.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal