DAGENS FRÅGA - BILDER

skrivet: 2010-02-26 ♥ 22:30:27
Varför visar du inte så många bilder på dig själv längre?

Just nu äter jag en medicin som heter Roaccutan. Vartannat år har jag nämligen fått problem med akne och utslag i ansiktet och på ryggen och har ätit antibiotika flera gånger men eftersom det inte hjälpt har jag nu fått den starkaste medicinen. Den ska fungera jättebra men i början "bryter det ut" mer än vanligt. För att rensa kroppen antar jag. Och dessutom blir man fruktansvärt torr. Det har drabbat mig speciellt på händerna, i ansiktet och på läpparna. Och som ni kanske förstår känner jag mig inte så fotovänlig just därför. Jag ser inte konstig ut, inte alls, men jag vill bara publicera bilder som är bekväm med. Så därför är det lite tomt på sådana bilder just nu.

Hoppas ni förstår.

Dessutom har jag varit sjuk i två veckor vilket har bidragit till en söndersnyten näsa och allmän blekhet! Haha.


Bild från idag

Kommentarer
Lina K:

Jättefint hårband!! =D

2010-02-28 ♥ 21:55:19
blogg: http://eimk.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal