OVANLIG MORGON

skrivet: 2010-02-20 ♥ 09:39:35

OMG. Jag har aldrig sett så mycket snö! N fick nästan gräva ut sig imorses och när han väl kom ut var det snö upp till knäna. Hundarna kunde knappt gå. Och det fortsätter snöa hela tiden. Undrar var det här ska sluta. Jag som tänkte ge mig ut på en liten shoppingrunda idag men frågan är om det är en så himla bra idé... Har ni lika mycket snö hos er?

Nu ska jag äta lite frukost och göra iordning frågestunden och svara på alla frågekommentarer. Hoppas alla får en fin snöig lördag! Kram.


Kommentarer
Linnnea:

svar till kladdkaka ballerina , doim är jätte goda. och om man doppar dom i mjölk som de står så är dom jätte gooda :D

2010-02-20 ♥ 09:56:06
blogg: http://llinneabergqvist





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal