TRÄNING VECKA 4

skrivet: 2010-02-05 ♥ 12:34:57

23 januari - 29 januari

Antal dagar tränade på gymmet:
4 (måndag, tisdag, onsdag, torsdag)

Övrig träning: -

Vikt 21 januari: - (Glömde väga mig)

Denna veckan har jag verkligen tränat på bra. Jag har varit på gymmet måndag, tisdag, onsdag och torsdag och tränat i 60-90 minuter varje gång. Jag har tränat enligt mitt tredagarsschema de tre första dagarna och igår så körde jag bara konditionsträning. Dessutom har jag bestämt att göra lite ändringar; istället för 20 minuters uppvärmning kommer jag att värma upp i 30-40 minuter. Eftersom det är själva konditionsträningen som ger viktminskning så vill jag lägga mest energi på den och sedan avsluta med vikter för att skulptera kroppen. Och det har känts mycket bättre att träna på det sättet! Till uppvärmningen är det vanligast att jag cross-trainar 30 minuter och kör roddmaskin 5-10 minuter.


Mina muskler har börjat synas lite ;)

Nästa vecka kommer också att bli en bra vecka. Imorgon ska jag ju gå i flera timmar på Ikea (shopping är ju som ett träningspass) och sedan ska jag försöka träna måndag - torsdag igen. Hoppas jag orkar!

(Detta inlägg är en dag försenat på grund av att jag inte kunde logga in på Blogg.se igår.)


Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal