100103

skrivet: 2010-01-03 ♥ 09:07:44

Smulan sitter i köket och har precis proppat i sig tomtegröt och en nybakad fralla. Jag känner mig pigg i huvudet idag men kroppen känns som en stor klump. Jag ska lägga mig i soffa en stund och vila innan jag sätter igång med dagens bravader. Egentligen skulle jag vilja åka hem till mami och lägga mig i hennes soffa och se på film men det går inte. Tvättstugan och alla dammtussar ropar på mig. Och jag lovar, de kommer att anfalla och äta upp oss om jag inte dammsuger upp dem idag!

Så nu flyttar jag in i vardagsrummet och tar med min kalender. Eftersom jag kan göra två saker samtidigt tänkte jag även passa på att planera lite inför morgondagen medan jag ser på tv.

Vad ska alla andra göra idag? 


Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal