2010.01.13

skrivet: 2010-01-13 ♥ 16:49:18

Tyck synd om mig! Jag vet inte varifrån den kommer men snälla trötthet försvinn! Jag har varit en zombie hela dagen och bara längtat till att klockan skulle bli halv fyra så jag fick åka från jobbet och till gymmet. Redan på vägen dit kände jag mig riktigt otaggad men tänkte ändå att nu ska jag faktiskt göra det här, men vad händer? Efter en minut på crosstrainern fick jag ge upp, gå tillbaks till omklädningsrummet, byta om och åka hem.

Nu har jag precis tagit en snabb men varm dusch och håller på att fixa mat. Jag hittade några julköttbullar i frysen som jag steker till med lite wokgrönsaker och till det tänkte jag äta ris. Det ska bli supergott; jag har inte direkt följt kostcirkeln idag. Inte konstigt att jag känner mig trött då i och för sig... men man kan ju vara glad för det!


Mmm... snart är ni i min mun!


Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal