2010.01.28

skrivet: 2010-01-28 ♥ 17:02:51

Idag har jag funderat på massa olika saker. Jag har inte direkt kommit fram till någonting konkret men jag har insett att...

- människor som tar emot andra människors stöd och sedan inte erbjuder sitt stöd tillbaks är otroligt trångsynta och egoistiska
- det är  v ä l d i g t  jobbigt att promenera i termobyxor
- jag inte haft motivation för någonting denna veckan, allra minst att gå upp ur sängen på morgonen
- jag förvandlats till en 24-nörd
- jag har världens finaste familj
- jag inte har någon aning om vad jag vill bli när jag blir stor
- soffmys föredras framför träning
- det är svårt att hålla ett löfte om shoppingförbud (nej, har inte brutit det än!)
- people always leave


På hemvägen


Kommentarer
s o f i a:

fin blogg:D

2010-01-28 ♥ 17:31:57
blogg: http://sofiakarlbergs.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal