2010.01.30

skrivet: 2010-01-30 ♥ 22:17:39

Egentligen borde jag ligga i sängen och jag ska lägga mig där också, direkt efter jag skrivit klart detta inlägg och borstat tänderna. Men först tänkte jag bara berätta och göra er som bryr er avundsjuka - att jag precis idag sett de fyra första nya avsnitten av 24! Och jag kan avslöja att de var jättebra och spännande. Jag tänker inte avslöja någonting för jag vill inte förstöra spänningen för er andra men säsong 8 är verkligen värd att se!

Så nu förstår ni varför det inte blivit så mycket bloggande idag. Och nu är jag så trött att jag knappt orkar hålla ögonen öppna. Jag hade tänkt visa Diors vårlook och massa fina nagellack men jag får vänta tills imorgon. Och jag lovar, i alla fall nagellacken är värda att vänta på. På tal om nagellack, imorgon måste jag göra manikyr och ta ett bad. Och på förmiddagen ska jag och mami åka och storhandla tillsammans. Förhoppningsvis är det relativt tomt i affären. Är så trött på människor som står i vägen hela tiden!


Dagens outfit: Idag ville jag bara ha sommar så jag trotsade kylan och tog på mig mitt favoritsommarlinne, min korallfärgade kofta (båda från MQ) och ett par svarta leggings. Till detta matchade jag med bland annat örhängen från Pieces och armband från Thomas Sabo.


Kommentarer
Linda:

Ja, vi borde vara hängiga tillsammans. Kanske lite lättare ;) Gud vad jag vill ha vår nu! Haha. Det känns dock som en lång väg dit. Hoppas du har det okej, vi ses snart. Kram!

2010-01-30 ♥ 23:32:20
blogg: http://kameralins.blogg.se/
F L I S A N:

fin blogg (:

2010-01-30 ♥ 23:38:21
blogg: http://feliciawallerstrom.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal