2010.01.31

skrivet: 2010-01-31 ♥ 14:37:35

Hemma! Jag och mami har varit och storhandlat tillsammans nu på förmiddagen. Hon har ingen bil så hon kan inte handla i den bästa affären så ofta eftersom den ligger så långt från hennes lägenhet så nu har hon handlat på sig en drickaback och massa andra tunga saker som man inte direkt hänger på cykelstyret. Och jag handlade också massor. Fläskfilé, grönsaker, pasta... nu har vi fullt med mat i kylskåpet! Gott. Jag mår så bra i huvudet och magen när jag vet att det finns. Av någon konstig anledning. Efter handlingen tog vi en fika och sprang in på EM lite snabbt. Mami skulle titta på mattor och jag försökte att in lockas av allt fint men på vägen ut ur affären satte jag ögonen i en alldeles underbar byrå som skulle passa perfekt i min hall som jag ännu inte hunnit inreda. Så nu sitter jag här 2700 kr fattigare... Jag som skulle spara. Men å andra sidan, jag måste ju ha möbler i hallen. Och den här kommer hänga med ett tag! Imorgon när Niklas åker och hämtar den ska han köpa med sig en matchande spegel också. Det kommer bli hur fint som helst!

Så... nu ska jag ta en svängom med dammsugaren innan jag sätter mig i soffan och pysslar med naglarna. De ser alldeles fasansfulla ut om sanningen ska fram. Alltså ovansidan på min egen nagel. Det syns ju inte med nagellack på men jag tycker inte att det är roligt. Jag måste komma på vad jag ska göra med dem för att de ska klara av kylan. Någon som har något bra tips?


Vår mysiga fika


Kommentarer
emilia:

vad gott! nu blev jag sugen på semla :(

2010-01-31 ♥ 15:15:42
blogg: http://emilijaej.blogg.se/
Camilla (mami):

Tack snälla goa du för skjutsen till affären och för den goda fikan. Å du...vilken tur vi gick in på EM :) Det blir jättfint i hallen!! Kram till den bästa av döttrar.

2010-01-31 ♥ 15:22:51
Elina Escobar:

Ou maj gaaaad !!



Har inte käkat semlor än :/

2010-02-01 ♥ 22:49:17
blogg: http://brunettellu.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal