ÅRETS FÖRSTA...

skrivet: 2010-01-01 ♥ 19:21:46

Årets första...

...frukost:
Rostat bröd, ett ägg, o’boy och ett glas vatten.
...outfit: Svarta leggings, grått linne, en vit luvtröja, rosa tofflor.
...film och betyg till den: Beyond a reasonable doubt, 2/5.
...tv-program: Ett avsnitt 24.
...promenad: Långpromenad med hela familjen i snön.
...middag: Tacos.
...dessert: glass och milkshake.
...humör/sinnesstämning: Fundersam och trött.
...fundering: Vad ska jag välja?
...skratt:  Som vanligt klantade jag till mig i köket… men jag tänker inte berätta vad jag gjorde. Alldeles för pinsamt!
...gåva: Jag har fått massage! :D
...beslut: ”Idag ska vi inte göra någonting!”
...fråga: Var ska vi åka på semester?
...hemmasyssla: Ett berg av disk.
...vill ha: En solresa!
...låt: Paramore - Ignorance


Kommentarer
julia:

sv: okej mys :D ja festade ;)

2010-01-01 ♥ 19:57:17
blogg: http://juuuuulija.blogg.se/
Liiv:

Gott nytt år! :)

2010-01-01 ♥ 22:21:06
blogg: http://liivahliin.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal