HOUSEWIFE SUNDAY

skrivet: 2010-01-17 ♥ 11:22:19

Idag är det hemmafix som gäller. Alldeles nyss kom jag hem från mami. Jag var och handlade mat och köpte med mig lite fika till henne och mig. Men så sprang tiden iväg och jag var tvungen att skynda mig hem. Maten ska stå på bordet halv två, tvätten ska strykas, golven ska dammsugas och egentligen borde jag damma också men jag vill inte förstöra min enda lediga dag denna veckan. Jag tänkte faktiskt ha lite pre-birthdaymys med mig själv ikväll. Fixa naglarna, göra ansiktsmask, se en bra film (eller 24) och äta lite glass. Men först måste jag ta tag i städningen. Jag kan helt enkelt inte slappna av om det inte är rent omkring mig.


Alla viktiga papper är sorterade och insatta i två olika pärmar! Nu när jag ordning på den fronten ska jag försöka sätta mig in i pensionssparandet, jag förstår ju ingenting av de där papperen. Men det får bli när motivationen faller på. Typ om några år...

Hittade söta, våriga servetter i affären. :)


Kommentarer
' * ♥ . p o u l i n e . ♥ * ':

sv: ja , leggings ska're va! :D

2010-01-17 ♥ 17:14:53
blogg: http://poulines.se/
Maria:

Ordning och reda =D

2010-01-17 ♥ 18:55:21
blogg: http://mischomascho.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal