ÖNSKEDRÖM

skrivet: 2010-01-16 ♥ 18:22:53

Det var sista Harry Potterfilmen och jag var Hermione och Voldemort var överallt och det hände massa hemska saker. Sedan skulle det vara en skolbal och alla åkte till ett fint köpcenter. Jag/Hermione hittade inga fina klänningar och alla mobbade mig så jag drog med Harry till massa andra butiker för han hade ju massa pengar så priset skulle inte spela någon roll. Efter en lång tids sökande kom vi in i en Balmain-butik och därinne hängde den; en svart, ganska kort klänning med utstående kjol med olika vackra tyger och tyll och en bar axel. Under bysten knäppte man ett litet skärp för att få en slankare siluett. Jag provade den och köpte den direkt. Med klänningen på stövlade jag sedan in i närmaste skoaffär och hittade ett par perfekta Gucci/Hermés(?)pumps med gulddetaljer som jag snörade på mig. Sedan ringde väckarklockan... :(

Jag googlade lite på Balmainklänningar men hittade ingenting liknande. Men det fanns ju andra snyggingar...


Jag dör lite när jag ser skorna.


Kommentarer
caitlin:

haha



rolig dröm <3333

2010-01-16 ♥ 20:26:31
blogg: http://caitlin.fleming.blogg.se/
Josefin:

jo dom där skorna är så snygga!

Jag letar efter dom så mycket för jag har sett nästan lika dana, väldigt lika på en hemsida fast jag kommer inte på vilken. :)

2010-01-16 ♥ 21:46:13
blogg: http://josefiinallgulander.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal