SÖNDAGSFRUKOST

skrivet: 2010-01-10 ♥ 10:20:36

På söndagar tycker jag om att äta en stor frukost. Smörgås, ägg, kaffe, oboy... ja massor. Och det gjorde vi idag och det är så mysigt att sitta vid köksbordet och äta massa olika saker och bara ta det lugnt. Idag har jag bestämt mig för att ha en mig själv-dag. Fixa med mina naglar, kanske bada, mysa i soffan, göra en ansiktsmask; ja, ni vet. Jag behöver göra saker som ger mig energi idag så jag orkar den kommande veckan. Eftersmaken av denna veckan har gjort mig trött och alldeles utmattad. Imorgon ska jag köra igång med träningen igen men jag känner mig inte ett dugg motiverad. Men jag ska i alla fall försöka att få tillbaks mina rutiner, jag mår ju bra av dem.

Om sanningen ska fram har jag total skrivkramp också. Jag brukar älska att skriva, det är det roligaste jag vet men när jag väl sätter mig framför datorn och loggar in här blir det alldeles tomt i huvudet. Men jag försöker ändå. För jag tycker om min blogg.

Nu ska jag lägga mig hos min älskling i soffan en stund för jag känner att huvudvärken kommer smygande.


Kommentarer
simone:

godnatt, eller ja just nu godmorgon haha ;D

2010-01-10 ♥ 11:50:40
blogg: http://gmz.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal