TRÄNING VECKA 1

skrivet: 2010-01-14 ♥ 19:58:35

7 januari - 14 januari

Antal dagar tränade på gymmet:
3 st; måndag, tisdag och torsdag.

Övrig träning: -

Vikt 14 januari: 62,5 kg

Ni som följer min blogg vet att jag har varit väldigt trött och hängig denna veckan och självklart har det varit trögt på gymmet också. Men trots detta har jag i alla fall inte hoppat över några av mina övningar. Jag har inte orkat utföra dem som utlovat men försökt i alla fall fast med lättare vikter. Det är ju bättre att göra något än ingenting alls. Det roligaste denna veckan har varit roddmaskinen och gåbandet. Jag är egentligen ingen "övningsmänniska" utan vill helst köra med en och samma maskin i 30-60 minuter istället men nu har jag valt att testa detta så förhoppningsvis vänjer jag mig.

Bilder kommer. Man får inte fotografera på mitt gym men jag ska försöka ta lite bilder när jag är hemma istället.


Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal