TRÄNINGSKLÄDER

skrivet: 2010-01-23 ♥ 17:44:27

Jag vill ha nya träningskläder. Har suttit på internet lite och tittat men det är så svårt att beställa när man inte vet om det passar. Jag skulle vilja ha en rosa/cerise jacka, ett par nya svarta leggings och några fina linnen eller t-shirtar och förstås två par nya skor, ett par till gymmet och ett par som jag kan jogga och promenera i nu i vår. Tur att det ska komma mer kyla och snö nu så jag inte behöver springa ut i affärerna och tokleta redan nu på måndag!

Skorna och långbyxorna hittade jag på Stadiums hemsida. Resten kommer från Bubbleroom. Annars tycker jag att Åhléns har väldigt fina och bekväma träningskläder med bra priser. De har lite sämre kvalitet men det spelar ju ingen roll, huvudsaken är att man känner sig fin! Det man behöver spendera lite extra pengar på är ju bara skorna och behån.

Vad tycker ni om att ha på er när ni tränar? Fina träningskläder eller bara ett par mjukisbyxor och en t-shirt?


Kommentarer
Elina:

Håller med dig, skorna och bh:n är det absolut viktigaste! Känner med en gång om man har dåliga skor speciellt om man går på pass med mycket fart och rörelse.

Tränar du på gym eller kör du med löpning?



Fin blogg du har! :)

//Elina

2010-01-24 ♥ 09:25:16
blogg: http://elinaslivilund.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal