EN LITEN LISTA

skrivet: 2010-07-03 ♥ 17:40:14

Senaste

Låt du hörde: Från och med du med Oskar Linnros

Film du såg: Bröllopsfotografen - inte alls min smak

Mat du åt: Tacosrester. Så gott! Om jag bara fick välja en maträtt att äta under resten av mitt liv skulle det bli tacos.

Kram: Från min favvistjej Ella

Puss: Från min vovve Colin ;) 

Känslan: "Åh-jag-orkar-inte-klä-upp-mig-och-åka-bort-ikväll,-kan-vi-inte-stanna-hemma-och-äta-chips-i-soffan?"

Resa: Paris (Danmark med jobbet)

Glädje: Lättnaden över att hitta ett par flipflops så jag slipper kväva fötterna i mina New Look-skor

Dröm: Jag var och badade på badhuset! Haha. Det var verkligen en dröm!

Person du träffade: Niklas som sitter bredvid mig just nu

Personen du pratade i telefon med: Niklas

Personen du fick sms av: My girl Linda

Gången du åt 7-eleven korv: Har aldrig hänt och kommer aldrig att hända!

Gången du var utomhus: För tre timmar då jag badade med Niklas och Attila

Gången hela din familj åt middag tillsammans: På mamis födelsedag förra veckan

Saken du köpte: Mina flipflops som jag tydligen inte kan sluta tjata om

Allmänt

Ska bli skoj: Minigolf ikväll, sommarmys med mami imorgon

Ska inte bli skoj att: jobba i hela två veckor till

Sparar till: Semestern

Pålägg som gäller: Philadelphiaost om jag inte mår illa (nej, jag är inte gravid!)

Önskar att jag var bättre på: Att låta bli godis, har ingen karaktär what so ever

Dagens dryck: Vatten, utan bubblor

Vad saknar du: Att ha en katt

Tre band/artister: Oskar Linnros, Lady Gaga och Agnes

Vad har du gjort idag: Sminkat mig, jobbat, shoppat, svettats, badat, ätit, sovit, duschat, sminkat mig

Brukar du svära mycket: Ja, tack vare Ender Yalciner!

Hur tidigt stiger du upp: Om jag själv får bestämma sover jag gärna till 8.00

På helgerna: Samma

Vad ska du göra ikväll: Spela minigolf med några kompisar och sedan äta ute någonstans, förhoppningsvis precis vid minigolfen om det finns bord

Hur många timmar sover du per natt: Måste sova åtta timmar

Vem är snyggast i världen: Jag såklart ;)

Vad är det för veckodag: Lördag

Bästa saken som hände mig förra sommaren: Det var nog Liserberg! Båda gångerna.

Favoritplagg i garderoben just nu: Min vita klänning

Längd: 168 cm 

Vikt: Vet faktiskt inte, det var så längesedan jag vägde mig. Fast jag bryr mig inte om vikt, huvudsaken är att man är nöjd med sitt utseende. 

Byter gärna garderob med: Mariah Carey - inte för kläderna utan mest för att själva garderoben är så fin

Byxa eller kjol: Leggings

Senast utlästa bok: Marley & Jag

Mitt rum kan beskrivas som: Sovrummet: Vitt, lila och svart, svalt och fint.

Mig själv med tre ord (just nu): Trött, godissugen och sur för att Tyskland vinner över Argentina

Jag tränar: Minst tre gånger i veckan när jag är frisk - fast det är fruktansvärt tråkigt!

Jag ville bli när jag var liten: Språkprofessor


Kommentarer
Linda:

Listor är roligt.

Hoppas det blev en mysig kväll. Jag kör på ditt alternativ som du var sugen på, hihi. Soffkväll. Så trött och den här värmen dödar mig långsamt. Jag tror jag är känsligare nu än vad som annars är vanligt, hihi. Vi ses snart.



Jättekram!

2010-07-03 ♥ 19:25:49
blogg: http://kameralins.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal