2010.06.18

skrivet: 2010-06-18 ♥ 19:24:08
OBS! Som ni ser har det publicerat några konstiga inlägg med siffror och bokstäver här nedanför. Jag försöker få bort dem men har inte kunnat fixa det än. Det är en mobilblogg som har gått snett. Fråga mig inte vad som hände dock! Uppdatering: Nu har jag fått bort inläggen!

Nu är jag äntligen hemma. Jag har haft en jättelång dag. Tårta på jobbet, sedan en tur till Slöjd-Detaljer i Skara och efter det en snabb shoppingtur i Skövde. Jag letade efter ett par snygga wedges och hittade ett par jättefina som blir supersnygga till mina två sommarklänningar som jag ska ha till midsommar (jag ska bara ha en av dem men har inte bestämt vilken än). Jag hittade dessutom ett par nya träningsbyxor och lite porslin och ljuslyktor på Indiska. När vi kom hem proppade vi i oss lite kinamat och ska nu se på en film.

Jag visar bild på mina nya skor i nästa inlägg!

Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal