2010.06.20

skrivet: 2010-06-20 ♥ 09:57:27

Medan bröllopsyran sakta lägger sig har jag gått upp alldeles för tidigt, fixat iordning mig och tvingat i mig en tallrik fil med jordgubbar. Jag ska iväg på förmiddagsfika och har sedan dagen fullproppad med saker att ta tag i. Det ska bli kul men jag är orolig för att jag inte hinner klart med allt. Först ska jag knyta ihop två beställda armband och sedan sätta mig och pyssla ihop massa fina kort. Med nyinköpt material känner jag skaparglädjen stiga mig åt huvudet. Hoppas den finns kvar när jag väl ska sätta igång. Dessutom ska jag försöka hinna med att damma lite och fixa naglarna, både på fossingarna och händerna. Men först en tur till Källby!




Kommentarer
Emma:

Ja nu har dom fått varandra! Daniel och Viktoria och dom är ju super söta! varje gång jag ser daniels tal kommer tårarna! Så vackert!



Fick se en skymt av dem igår också de var trevligt!

Snygga naglack du köpt, vad kostar dem är sugen på de blåa har inget blått vore kul att testa!



Ha en fin insperations dag till dina kort! Kramkram!

2010-06-20 ♥ 11:36:43
blogg: http://princessemma.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal