2010.06.27

skrivet: 2010-06-27 ♥ 18:52:02

Idag har jag varit ute för första gången sedan i torsdags. Jag gick en liten promenad med resten av familjen i det sköna vädret. Och som tur är var det bara en liten promenad för nu när jag kommit in är jag helt slut. Det är alltid jobbigt att vara sjuk men det är mycket jobbigare att vara det när det är värmebölja. Faktiskt.

Jag har spenderat dagen
framför tv:n och återigen är jag överväldigad över hur mycket skitprogram tv sänder om dagarna. Jag tittar ju sällan på tv men när man är sjuk finns det ju inte speciellt mycket annat att göra. Fy skäms på tv säger jag! Och vet ni vad som är tråkigare än att tvingas titta på en dålig tv-serie med B-skådespelare? Jo, att se en repris av samma dåliga avsnitt dagen efter! Skärpning!

Det positiva idag är ändå att jag (nästan) får behålla maten. Annars är jag jättetrött och svag och ser ut som ett spöke i ansiktet. Lucky me.


Colin rullar sig i gräset


Kommentarer
Emmie:

sv: härligt :) allt väl med dig idag? :)

2010-06-28 ♥ 08:42:56
blogg: http://emmiev.blogg.se/
Anette:

sv: haha ja då förstår jag. Vore kallt om det var 13 grader på dagen!



åh visst är den bra, nice sommarmusik!!



Haha vad roligt att hunden heter Colin, det är väl en collie? Collien Colin. Klockrent!

2010-06-28 ♥ 12:50:03
blogg: http://ankarstav.blogg.se/
Lalitta:

fin vovve :)

2010-07-05 ♥ 09:31:13
blogg: http://lalitta.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal