DAGENS FRÅGA

skrivet: 2010-06-30 ♥ 19:02:27
Har du någonsin gjort något som du ångrar?

Ja,
jag har gjort en sak som jag ångrar något otroligt. När jag var i Marc by Marc Jacobs-butiken i Paris köpte jag en gul canvasväska. Den fanns i alla möjliga färger och jag ville köpa en till men min käre pojkvän började klaga på att jag redan har massa väskor och bla bla bla... Så det slutade med att jag bara köpte den gula. Och nu när jag kommit hem inser jag att jag definitivt skulle köpt fler. Kanske till och med två stycken. En gul väska är ju jättesött på sommaren men när annars ska man ha den? Jag skulle köpt en mer neutral också som jag kunde använt resten av året. Och en rosa som hade varit ett roligt alternativ till den gula. Väskan är jättesnygg som strandbag men passar även som övernattningsväska när jag åker till mamma ibland, gymväska, picknickväska och allt möjligt bra! Satans skit!



(Som tur är ska vi nog tillbaks till Paris nästa år. Då kanske jag hittar fler söta väskor! Hihi.)

Kommentarer
Emma:

Klart jag har ångrat något som jag gjort massvos av gånger, men man lär sig väl något varje gång av sina misstag ;)



Hoppas du mår bättre nu?

Kramis

2010-06-30 ♥ 21:01:57
blogg: http://princessemma.blogg.se/
N:

Men hallå där. Du köpte faktist två väskor av tre möjliga storlekar.

2010-06-30 ♥ 23:15:57





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal