DANMARK VS. SVERIGE

skrivet: 2010-06-12 ♥ 11:05:26

Nu har jag sovit ut, ätit en vanlig frukost (hotellfrukostar är jättegoda men man mår bättre i magen av att äta det man är van vid) och ska snart ta en dusch och inleda lördagen. Jag kom hem tidigt igår men åkte iväg till stan direkt eftersom jag skulle köpa en present. Och sedan hjälpte jag mami att koppla ihop och installera sin nya led-tv hela kvällen och det tog sin lilla tid.

Idag blir det en tripp till stan för att lämna presenten, god middag och tjejbio på kvällen. Gissa vilken film! ;)

Här kommer förresten lite bilder från Hotell Ringköping där jag bodde onsdag-torsdag. Hotellet var rätt så gammaldags, frukosten var ingen höjdare och lampskärmarna hängde snett. Men annars trivdes jag.







 
Så här såg jag ut på mötet i torsdags


Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal