EN DRÖMDAG

skrivet: 2010-06-08 ♥ 16:57:22
Tänk att varje dag få komma hem till en nystädad lägenhet, en färgrann och väldoftande blombukett på köksbordet, ett par öppna armar som omfamnar dig och din favoritmat puttrandes på spisen. Idag fick jag nöja mig med en mörk lägenhet, en vissen blombukett på köksbordet (som inte ens var min) och en myra som traskade omkring på hallgolvet. Som tur var fanns min nyvakna colliehund hemma och efter jag hade fått en välkomstpuss (vår dagliga ritual) kände jag mig lite bättre till mods. But still, ett drömvälkomnande hade inte varit fel...

        


Kommentarer
Tanja:

låter mysigt:) fast ja gillar att komma hem och veta att man ska vara ensam en stund också=)

2010-06-08 ♥ 18:08:08
blogg: http://tanjaselma.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal