EN LITE BÄTTRE DAG

skrivet: 2010-06-29 ♥ 12:49:27
Jag tror jag mår bättre idag. Men har ändå ett inbokat samtal med vårdcentralen i eftermiddag. Min förhoppning är att få komma dit och ta prover och för en gångs skull bli av med bacillen.

Så länge har jag fullt upp i soffan. N har nämligen installerat vår digital-tv precis. Massa tv-kanaler. Vilken ska man titta på? Jag som inte ens är så förtjust i tv... (jag gillar mina tv-serier men inte att slötitta). Det bästa är att vi har fått Viasatkanalerna så jag inte missar La Liga i höst. Just det. Vi har ju alla Playkanaler också. Kanske att man kan titta på något där.


Min eftermiddag

Kommentarer
melinda:

Nu har jag kommit hem ffrån turkiet.

Kom hem klockan 7 i morse!

vad har du gjort idag da?



Nu hade jag tänkt att starta veckans blogg...

Om du vill vara med skriv en kommentar.

Alla som vill vara med kommer vara med. :)

Hoppas du vill vara med! ;)

//Melinda ! :)

2010-06-29 ♥ 18:07:56
blogg: http://miimiisfoto.blogg.se/
Emma:

Skönt att du mår bättre idag, hoppas du får bukt på bacillen!



Vad är egentligen smuglubbe :)?

Kramkram!

2010-06-29 ♥ 21:44:46
blogg: http://princessemma.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal