ENSAM I BILEN

skrivet: 2010-06-24 ♥ 20:44:33

Min torsdag har varit alldeles perfekt. Supermysig och jätterolig. Jag har haft människor runt omkring mig hela dagen och jag älskar dem allihop men till slut blev jag för trött och behövde en stund för mig själv. Så efter jag hade släppt av mami (vi hade midsommarfika på balkongen) körde jag en omväg hem, skruvade upp Lady Gaga lite extra högt och lät den öppna rutan fläkta mig i ansiktet medan jag styrde runt rondellerna. Jag har haft en ganska jobbig magkatarrsdag om sanningen ska fram och fem timmars sömn inatt gjorde inte saken bättre. Imorgon tar vi nya tag och börjar med att sova ut ordentligt. Om jag inte vaknar för sent står en morgonpromenad på tur.





Jag har plockat blåklint idag. Bränt en femhundralapp på Gina Tricot på fyra minuter. Fikat i solen med söta Linda. Ätit glass och jordgubbar på balkongen med mami och spelat spel till det blev kväll. Nu kastar jag in handduken och satsar på världens bästa midsommarafton.


Kommentarer
pauli:

va fina bilder!

2010-06-24 ♥ 22:56:34
blogg: http://paulinabladh.blogg.se/
sagaaa- fotoblogg.:

sdv: varsågod :) haru gjort din bloggdesign?

2010-06-24 ♥ 23:02:51
blogg: http://sagakortesaari.blogg.se/
Pernilla:

Ja, visst är det superskönt att vara ensam ibland, och jag kan bara hålla med, köra bil själv, skruva upp musiken så högt att det dunkar i högtalarna och veva ner rutan (har en gammal Volvo240, så det är verkligen VEVA ner rutan, hihihi) och bara njuta det gillar jag med!!!

Ja, vitt är jättefint, jag har mycket svart just nu, trodde inte att det skulle vara så fint, men med rätt kombinationer så blir det riktigt bra.

Hoppas att du får en härlig midsommar oxå, och hoppas att du får bukt med magkatarren, jag har haft medicin som heter Artonil, och den har varit kanonbra, tar även små Provivashots varje morgon och det är riktigt bra emot magkatarr.



Kramar Pernilla

2010-06-25 ♥ 09:18:08
blogg: http://smulanpernilla.blogg.se/
Anonym:

De låter som du haft en bra dag med din mamma! Jag är i dalarna med min kära J har de super trevligt ätit jordgubbar nyss. Snart ska vi åka in till leksand och dansa runt midsommar stången. Hoppas du har en fin midsommar? Kram!

2010-06-25 ♥ 18:06:14
blogg: http://princessemma.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal