OPERATION TJOCKA FRANSAR IS A GO

skrivet: 2010-06-15 ♥ 18:04:45
Jag har köpt RevitaLash. Jag vet, den är galet dyr och ska fylligare fransar verkligen skänka mig inre frid? Nej, såklart inte. Men jag är nyfiken och då vill jag testa. Igår inledde jag appliceringen. Jag har tagit ett förefoto på fransarna och tänkte ta ett nytt efter två veckor för att se om det syns någon skillnad. Vad tror ni? Har ni testat denna sensation?

För er som inte har någon aning om vad jag skriver om så är RevitaLash ett litet under som kan ge dig fylligare, längre och vackrare ögonfransar. (RevitaBrow finns även till ögonbrynen). Upphovsmannen till produkten konstruerade den för att ge sin fru, som tappat fransarna under strålning för sin cancer, nya och vackra ögonfransar.



Applicering: Varje kväll innan sängdags. Lägg en linje av produkten på fransroten närmast ögonlockets hud; formulan ska hamna på fransen och inte på huden.

Kommentarer
LIIV - vanlig men unik:

vad gulligt av honom!

om det fungerar är det ju nästan värt att köpa :o

2010-06-15 ♥ 18:24:58
blogg: http://liivahliin.blogg.se/
Madeleine:

Tack detsamma :)



Aa, spännande med revitalsh. Ska spana in din blogg så jag får veta om och hur den fungerar. :)

2010-06-15 ♥ 18:29:04
blogg: http://frokencederberg.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal