SYND OM MIG

skrivet: 2010-06-05 ♥ 08:42:42
Jag måste få skriva ur mig några självömkande ord. Det är nämligen väldigt synd om mig. Som ni vet har jag ju varit väldigt trött och hängig i några dagar och igår kulminerade det hela till en sorts frossa/svettningar/fruktansvärd ledvärk. Jag mådde så himla dåligt och hade så ont i kroppen att jag knappt kunde röra mig. Halsen gjorde ont, huvudet gjorde ont och till råga på allt så misstänker jag att jag har fått magkatarr igen. Kanske inte den bästa kombinationen.

Igårkväll, vid sjutiden, mådde jag lite bättre och kunde ta mig till min granne där vi skulle grilla vilket var bra eftersom jag var dödshungrig. Men efter jag hade ätit upp gick jag hem igen och lade mig i soffan (13 myggbett rikare) och såg klart på Lost. Jag fattade inte riktigt slutet, by the way.

Idag mår jag lite bättre. Jag har inte lika ont i kroppen men känner mig för övrigt väldigt konstig. Jag är lite täppt bakom näsan och fryser. Jag ska få i mig lite frukost så kanske jag mår bättre sedan.

Kommentarer
Vktor:

god morgon.

krya på dig, hoppas verkligen inte att det är magkatarr, det är så sjukt jobbigt att ha.

kram

2010-06-05 ♥ 08:55:13
blogg: http://wantsomeaction.blogg.se/
Malin:

Krya på dig. :)

2010-06-05 ♥ 15:59:47
blogg: http://maaaliinz.blogg.se/
Sara:

Det är inte så att du kan vara med barn?? så kasst mådde jag när det växte i grytan =)

2010-06-08 ♥ 09:47:25





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal