UPPDATERING FRÅN SJUKSÄNGEN

skrivet: 2010-06-26 ♥ 11:15:47
Jag mår nog lite bättre idag. Men jag är fortfarande jättesjuk. Stackars mig. Jag orkar inte ens hålla i en bok så jag kan läsa. Eller bläddra i en tidning. Jag vill så hemskt gärna gå ut en stund men det är ju inte ens att tänka på. Så typiskt att man ska bli sjuk när man ska vara ledig.

N är som tur är hemma idag och ikväll ska vi se på lite skräckisar. Och nu är han i affären och köper rostbröd och kexchoklad till mig. Jag tror det kan smaka. (Inte ihop alltså.) Inte så mycket näring kanske men skitsamma.

Kommentarer
Sarah:

Sv: Tack :)

Oj, krya på dig!

2010-06-26 ♥ 13:10:30
blogg: http://brunettebellac.blogg.se/
vickan:

Tack! Resan va huuur bra som helst, ska skriva om allt i morgon, men inte nu, det är tid med pojkvännen för stunden :)

hihimen kolla på bilderna från roadtrippen!

2010-06-26 ♥ 23:59:56
blogg: http://cpsnutt.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal