2010.03.06

skrivet: 2010-03-06 ♥ 10:21:42

Jag har drömt mardrömmar hela natten om filmen 1408 som jag såg på tv igårkväll. Usch. Men jag harnog sovit gott ändå för jag har inte vaknat i skräck som jag brukar gör annars.

Idag ska jag och min älskling ha en mysig dag tillsammans. Först blir det en fika på stan med några vänner och ikväll ska vi laga hemmagjorda hamburgare med potatisklyftor (också hemmagjorda). Mellan detta blir det nog en promenad i solen också tillsammans med våra söta hundar. Om jag har tur så har vi med oss en alldeles ny kamera hem (Niklas funderar fram och tillbaka) från stan som jag kan fotografera med.

 
Så här ser jag ut när jag precis stigit upp ur sängen. :)

 


Kommentarer
Annie:

fin blogg du har!:D

2010-03-06 ♥ 13:51:15
blogg: http://annielivet.blogg.se/
Linnea:

Hej Sara! Hoppas du mar bra! Vi ska ocksa ata potatisklyftor och hamburgare ikvall! Vegetariska dock, och inte precis hemmagjorda men potatisklyftorna ska jag ju gora sjalv iaf!(Kankse du med ska forresten) Fina skor! Converse ar bast! Kram pa dig!

2010-03-06 ♥ 17:11:37
blogg: http://linneaflyttar.blogspot.com





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal