2010.03.29

skrivet: 2010-03-29 ♥ 19:48:56
Måndagar är ju alltid måndagar. Fast min har varit lite värre än vanligt. Jag har gått omkring med en klump i magen. Varför kan jag inte skaka av mig andra människors åsikter? Jag bryr mig ju inte egentligen. Fast det är ju inte det de säger som sårar utan att de säger det. Nästa gång säger jag ifrån. Ingen ska få förstöra mina dagar men ogrundade anklagelser. Jag gör som jag vill. Men jisses vad jag längtar bort.

Bortsett från det där ser jag verkligen fram emot denna veckan. Bara tre dagar kvar att jobba varav den sista avslutas lite tidigare än vanligt. Sedan njuter jag av fyra dagars ledigt. Hela fyra dagar. Gissa om jag längtar. Ledighet är verkligen något man uppskattar när man jobbar heltid. Ta vara på er skolgång ni som inte kommit dit ännu. Trust me.

För övrigt känner jag mig helt jet-laggad av sommartiden. Jag är trött men kan inte sova och vaknar i något slags zombiestadie på morgonen. Det går väl över som allt annat. Men man måste få klaga lite.

Kommentarer
Anonym:

Tack! Ja, han e underbart söt! Bara 7 veckor gammal!

2010-03-29 ♥ 19:50:47
Linda:

Vilken äckelmåndag du verkar haft. Keep your head up vännen. Ingenting är för evigt om man bestämmer sig för det ;) Ha en mysig kväll iaf.

2010-03-29 ♥ 19:54:24
blogg: http://kameralins.blogg.se/
jossan:

sv: tack:) fin blogg

2010-03-29 ♥ 21:10:27
Katarina:

Det är svårt att inte ta åt sig av andra ibland.

Tänkt på folk som säger bra saker om dej istället. Jag kan garantera att det är många fler som tycker så=)



Have a nice week and take care!

2010-03-29 ♥ 21:32:17
blogg: http://brightlovelight.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal