BRUNCH PÅ STAN

skrivet: 2010-03-05 ♥ 14:52:03
Idag gick jag hem extra tidigt från jobbet. Har ju känt mig så fruktansvärt trött hela veckan så jag tänkte passa på att vila mig. Så först mötte jag upp Niklas och åt smörgåsar och en chokladboll och drack ett gott te med jordgubb- och flädersmak. Sedan kikade vi lite på stan och handlade mat. Vi har blivit bjudna till en liten fest ikväll men hur mycket jag än vill så går det bara inte. Jag måste ta igen all sömn och bara mysa och ta det lugnt. Jag orkar knappt sitta här och skriva om sanningen ska fram. Haha.




Jag idag



Jag återkommer lite senare med dagens fråga och ett inlägg om vad jag shoppat idag! Ska bara äta middag och ta en liten tupplur. :)

Kommentarer
ABSSOLUTAARNELA:

Hur mår du? :)

2010-03-05 ♥ 15:31:55
blogg: http://aarnnela.blogg.se/
Sanna:

gott med chokladboll!

2010-03-05 ♥ 18:27:13
blogg: http://sannakumlins.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal