DAGENS FRÅGA - OM MIG

skrivet: 2010-03-15 ♥ 18:48:06
Berättar du allt om dig i bloggen eller har du någon gräns?

Absolut inte. Min blogg är delvis en dagbok, delvis en allmän hemsida som vem som helst kan gå in och läsa. Naturligtvis skriver jag inte om allt som händer i mitt liv. Men å andra sidan skäms jag inte för att ibland vara nedstämd och ledsen. Vill jag skriva om det så gör jag det. Ofta mår man ju bättre när man får skriva av sig.

Men jag har absolut en gräns vad gäller mitt privatliv. Jag skriver inte detaljer om mig och min pojkvän. Det är alldeles för privat och jag tror inte att han skulle uppskatta att bli uthängd på internet! Dessutom har jag en gräns för mig själv. Jag skriver gärna att jag mår dåligt, att jag är ledsen, att jag är trött, att jag är glad, att jag är arg - ja, vad som helst men behöver inte alltid tala om varför.

Annars tycker jag om att dela med mig av mitt liv och mina tankar för det är ju det som min blogg går ut på. Men jag respekterar mina nära och kära och skriver aldrig någonting om dem som jag skulle kunna tänka mig uppröra dem. Och gör det det så får de säga till så raderar jag så fort jag bara kan!


Kommentarer
Hanna Westman:

söt!

2010-03-15 ♥ 19:20:27
blogg: http://westmanshanna.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal