EFTERMIDDAGSFIKA

skrivet: 2010-03-21 ♥ 18:15:09
Jag tog en tupplur. Jag kunde inte stå emot. Så nu är jag lite halvsömnig och väldigt godissugen men en eftermiddagsfika råder nog bot på det. Synd bara att jag har så mycket att göra. För jag orkar egentligen och söndagar ska ju vara vilodagar. Jag prioriterar bort det som tar mest tid och tar mig an lite stryktvätt först. Det tråkigaste. Då finns det bara roliga saker kvar - om det skulle vara så att jag hade någon ork kvar efteråt.



En sak jag kanske måste prioritera bort är nagellackstrenderna jag skulle visa er idag. Men oroa er inte ifall de inte kommer upp på bloggen idag. För då gör de med all säkerhet det imorgon.

Kommentarer
Alexandra:

mums med bullar!

2010-03-21 ♥ 20:27:01
blogg: http://phose.blogg.se/
LINA K:

Det där ser verkligen gott ut! =) Och vilken otroligt vacker mugg!

2010-03-22 ♥ 13:57:21
blogg: http://eimk.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal