GIRL TALK

skrivet: 2010-03-08 ♥ 08:28:27
Idag pratade vi om cellprov, gynekologer och annat sådant skoj på jobbet. Jag tycker att det verkar helt sjukt att behöva lägga sig en stol och skreva inför en anna människa medan det finns andra som tycker att det är helt normalt. Jag fick höra idag att man får stå och klä av sig framför barnmorskan/gynekologen och gå och lägga sig i stolen framför dennes ögon. Jag hade föreställt mig att få byta om i ett enkilt rum eller bakom ett skynke och sedan klä på mig en sjukhusskjorta för att slippa gå omkring med naken underkropp - men icke. Herregud säger jag bara. Och sedan ska de sitta med ansiktet framför ens kön och titta. Hur kan man vilja jobba med sådant? Jag kommer aldrig att kunna förstå det!

Jag förstår dock att barnmorskan/gynekologen inte bryr sig utan bara gör sitt jobb och att han eller hon förmodligen ser flera underliv om dagen och inte gör det utifrån en pervers synvinkel men jisses! Ni kommer att få söva mig!

Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal