ROSOR

skrivet: 2010-03-24 ♥ 19:58:58

Idag kom jag hem med en jättetung påse från stan. Satan vad påslakan väger mycket. Jag och mami skulle köpa födelsedagspresent till mormor på Hemtex och vem hittar inte då en present till sig själv? Jag såklart. En ljuvlig, rosa badrock med rosor på och små sidenband att knyta ihop vid magen. Så himla fin! Vi kikade även in på Lindex där jag hittade lite nya underkläder. Jag var i stort behov av en ny svart behå. Jag hittade två stycken som passade bra och när man gör det är det lika bra att köpa båda.


Sött bäddset till mormor från Hemtex

Min underbara badrock från Living (Hemtex)


Kommentarer
Liiv:

söta grejer :)

2010-03-24 ♥ 20:23:45
blogg: http://liivahliin.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal