FILMKVÄLL

skrivet: 2010-05-23 ♥ 09:38:41
Igår hade vi filmkväll och har sovit jättedåligt efter den sista filmen. Så sjukt läskig. Först såg vi Wallander Arvet och den var väl lite småmysig så där. Svenska intriger när de är som bäst. Sedan satte vi på The Fourth Kind (Närkontakt på svenska). Den handlar om en psykolog som studerade människor i det lilla samhället Nome i Alaska. Filmen bygger på verkliga händelser och visar även autentiska inspelningar som hon filmat under sina sessioner. Man fick även se snuttar från poliskameror och en intervju som hon gjorde. I början berättar skådespelerskan Milla Jovovich (som spelar psykologen) att det man kommer att få se är "extremely disturbing" och jag är nog beredd att hålla med.

Som tur är är det morgon och ljust nu och jag är inte rädd längre. Om en liten stund ska jag och mami åka till Lidens Blommor & Trädgård och köpa uteväxter. Det är inte minusgrader på nätterna längre så nu kan man äntligen pryda balkongen med blommor och kryddor. Därefter ska jag inhandla lite saker till Parisresan och fundera ut vad vi ska äta till middag idag. Varken jag eller N var sugna på något så vi får väl se vad det blir...




Kommentarer
Anonym:

detsamma, föresten vad ska du göra i helgen ? :p

2010-05-23 ♥ 10:22:54
blogg: http://ilyhugo.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal