HEMMA BÄST ♥

skrivet: 2010-05-31 ♥ 13:58:51

Nu har jag äntligen lite tid att blogga. Vi kom hem från Paris kl. 04.00 imorses men har haft fullt upp sedan dess. Först tog vi igen lite sömn i vår alldeles egna säng och sedan en varm, svensk dusch. Det är verkligen ingenting som går upp mot Sverige! Toaletter, mat, you name it. Men vi har haft jättetrevligt i Paris och jag har massa bilder att visa men jag kommer att göra separata inlägg så det inte blir så mycket på en gång. Vi hann nästan med alla sevärdheter, har suttit på mysiga uteservingarna, ätit baguetter i finaste parken och besökt Chanel och shoppat på Marc Jacobs. Bästa helgen på länge med andra ord!





Nu ska vi äta lite mat här hemma hos mami och sedan åka och handla så vi kan fylla på kylskåpet som ekar tomt så när som på några utgångna mjölkpaket. Härligt att solen skiner här hemma idag! Jag älskar verkligen min stad, mitt land och min lägenhet. ♥ 


Kommentarer
Isabella:

(sv) desamma! :)

Fin blogg <3

2010-06-01 ♥ 10:16:26
blogg: http://isabeeella.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal