H&M'S HÖSTKATALOG

skrivet: 2010-05-07 ♥ 17:23:00

Jag har precis ringt in en beställning till H&M. Jag blev jätteöverraskad när jag fick höstkatalogen i brevlådan idag och hittade massa fina koftor och toppar. Byxor köper jag aldrig via postorder men det fanns en hel del fina sådana också. Det tråkiga är att man inte får hem varorna förrän i början på augusti. Inte för att jag ska använda dem nu (jag hade säkert tjuvstartat men ändå) men det är alltid roligt att prova och se om det passar. Nu kommer jag säkert glömma bort att jag har beställt dem.

Mina favoriter i katalogen:







Är jag tokig som längtar till hösten nu? Det är en arbetsskada från smink- och skönhetsbranchen men ändå...


Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal