LEDIG

skrivet: 2010-05-16 ♥ 15:29:49

Jag har tagit en liten paus i två dagar. Jag kände att jag behövde glömma alla måsten och bara göra det som föll mig in för stunden. Det är inte ofta jag är spontan men denna helgen har faktiskt varit väldigt oplanerad och det passar mig. Ibland. Jag är ju ett planeringsmonster men måste erkänna att jag ibland blir trött på mitt perfekta, organiserade jag och bara känner för att riva sönder alla listor och lägga mig på golvet och sprattla. Typ.

Dagarna har bjudit på en hel del hemmafixande, mysfika på stan, fest och godisätande. Jag invigde mina höga Marbles igår. De var helt okej att gå omkring i... tills jag skulle ta av dem och räta ut fötterna på golvet. Shit vilken smärta. Men det gick över på någon minut. Vad gör man inte för ett par snygga skor? ;) Idag pysslar vi med vårt hem. Vi är i vardagsrummet och röjer nu. Och jag rensar i min garderob. Jag har plockat ihop en stor hög med nästan oanvända kläder som jag inte riktigt vad jag ska göra med. Antingen tänkte jag lämna in den till en klädinsamling eller lägga ut bilder här på bloggen så de som vill ha bara kan komma och hämta. Är det någon som skulle vara intresserad i så fall? Många av plaggen är bara använda en gång.


Min käre pojkvän är inte världens bäste fotograf när vi är på fest - här är den bästa bilden han tog igår.


Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal