SHOPPINGREGELN NR 1

skrivet: 2010-05-16 ♥ 19:17:34

Jag har spenderat dagen rotandes i mina garderober. Jag är en samlare och har jättesvårt för att slänga bort saker även fast jag vet att jag inte kommer att använda dem mer. Men idag tog jag mig i kragen och rensade ordentligt. Till och med skor har slängts. Så skönt. MEN. När man rensar och slänger saker så måste man ersätta det med någonting nytt. (Typ som mat; man äter, gör sig av med det som inte behövs i kroppen och stoppar sedan in nytt.) Så jag investerade i ett nytt diadem och ett par nya tygskor. Man vill ju inte att det ska se tomt ut i garderoben. ;)


Pärldiadem från Kappahl

Svarta tygskor från Esprit - jättesköna!


Kommentarer
Linda:

Åh, vilket sött diadem. Det tyckte jag verkligen om :) Kappahl alltså. Det ska jag kika! Ha en fin start på veckan imorgon. Så gott det går. Kram!

2010-05-16 ♥ 23:06:11
blogg: http://kameralins.blogg.se/
Tine:

Gud vilket fint diadem!

2010-05-17 ♥ 10:51:39
blogg: http://monkeyhey.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal