SWEET ON MY FEET

skrivet: 2010-05-04 ♥ 09:27:22

Kenza designar ju skor som de flesta vet och har nu släppt en ny sko - Sweet. En ballerinasko i mocka med silvriga nitar på. Jag blev alldeles kär i skorna och de skulle vara skitsnygga till min mockajacka. Just nu sitter jag i valet och kvalet om jag ska beställa dem eller inte. Det finns en butik här i Lidköping som säljer Kenzas kollektion men det är ju inte säkert att de tagit in just denna sko. Men jag kan ju alltid ringa och fråga... Anledningen till att jag är lite osäker på dem är att de ser lite obekväma ut. Ballerinaskor har ju den tendensen. Dagens stora problem. Men blir det inte värre än så kan det nog bli en rätt så bra tisdag.


Kenzas fina Sweet - 799 kronor

 


Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal