TRÄNING VECKA 13 & 14

skrivet: 2010-05-11 ♥ 11:26:08
23 april - 29 april

Antal dagar tränade på gymmet:
 3 (fredag, måndag, tisdag)

Övrig träning:
 Orbitrek hemma (onsdag), städning (torsdag, lördag, söndag)

30 april - 6 maj

Antal dagar tränade på gymmet:
 1 (tisdag)

Övrig träning:
 Långpromenad (måndag)

Jag har, som ni kanske märkt, kommit av mig lite när det kommer till träningen. Jag fick så ont i lederna för en vecka sedan och en hel del stress ledde till hjärtklappning så jag bestämde mig för att ta det lite lugnt. Nu känner jag mig utvilad och ska återgå till mina träningspass MEN jag tänker sluta med styrketräningen. Istället ska jag fokusera på motion och uthållighet. Så varje gymtillfälle kommer jag att träna på crosstrainern och sedan cykla motionscykel, båda i 30 minuter och sedan avsluta med några magövningar. Om detta blir tråkigt kanske jag lägger till någon styrkeövning efter varje motionspass. Vi får se.

Från och med nu kommer jag att sluta publicera dessa träningsinlägg. Jag har tröttnat lite på att skriva dem varje vecka eftersom det känns ovärt. Det är ju ingen rolig läsning utan mer som en träningsdagbok för mig själv och eftersom jag redan skriver upp hur jag tränar i min almanacka så tar jag en liten paus med detta. Jag kanske tar upp det igen nästa vecka, vem vet.

Kommentarer
kosovare:

tack tack ; hoppas du får en trevlig dag med ;)

2010-05-11 ♥ 15:49:06
blogg: http://musiclove.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal