2010.11.07

skrivet: 2010-11-07 ♥ 19:04:20
Jag som hade tänkt blogga massor idag. Och så är klockan sju helt plötsligt. Ibland går tiden så fort att man blir rädd och speciellt när man har roligt. Jag har haft mami här idag. Vi har pratat, skvallrat, fikat, ätit middag och framförallt pysslat en hel del. Jag har fått ihop massa julkort nu och ska börja med lite nyårskort imorgon fast i lite mindre format. Tänker mig guld och glitter. Egentligen är jag så ivrig och full av inspiration att jag skulle vilja sätta igång direkt men nu är det faktiskt dags för Gossip Girl och sedan har jag en inbokad myskväll med N. Så jag antar att all form av jobb får fortsätta imorgon. Thank God for Mondays, right? ;)




Kommentarer
Fotograf Jenny Eriksson:

Va mysigt med julkortpyssel :)



SVAR: tack!

2010-11-08 ♥ 13:46:44
blogg: http://fotografjennyeriksson.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal