2010.11.17

skrivet: 2010-11-17 ♥ 20:09:07
Idag har jag sprungit omkring som en studsboll på jobbet och gjort allt annat än det jag hade planerat. När jag kom hem efter träningen var jag så hungrig att jag först åt min vanliga kvällsmat och sedan fick värma en extra matlåda. Och nu sitter jag i soffan och försöker hålla ögonen öppna efter en timmas hårdstuderande av rörelseverb i form av kyrilliska bokstäver. Är det någon som är avundsjuk så här långt i texten? Tror inte det, va?

MEN. Jag har en liten colliehund som ligger vid mina fötter, en boyfriend som har masserat min nacke, en ny ELLE och karameller i en skål på bordet så det går ingen nöd på mig idag. Inte på långa vägar.



Imorgon strukturerar jag upp tillvaron på jobbet, sparkar igång Ryska för nybörjare II på allvar, förbereder inför helgens julmarknad och springer på löpbandet till nya låtar. Om det är någon som undrar hur och när jag ska hinna med mig själv under morgondagen så är svaret att det gör jag inte.

Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal