FÖRSTA LJUSET

skrivet: 2010-11-28 ♥ 08:52:07
Vilken mysig morgon! Jag har tänt ljus i köket, värmt tomtegröt och kokat te. Sedan samlades vi vid köksbordet och tände det första adventsljuset. Detta är nog den första adventssöndagen som det faktiskt snöar på flera år dessutom. Det är så idylliskt att man nästan grinar. ;)







Halv tio ska jag och mami bege oss ut till julmarknaden igen. Jag ska klä mig i minst fem tröjor och tre halsdukar så förhoppningsvis fryser jag inte ihjäl. Och idag hoppas jag på att sälja lite mer än vad jag gjorde igår då jag dessutom handlade upp alla pengar jag hade tjänat hos en av de andra utställarna. Hursomhelst, hoppas vi ses där!

Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal