FRÅN KYLAN IN I VÄRMEN

skrivet: 2010-11-27 ♥ 16:31:26
Gissa om jag är glad att vara hemma?! Julmarknaden var jättemysig men det var så fruktansvärt kallt så jag höll på att frysa ihjäl och fem timmar går väääldigt långsamt när man fryser. Så nu har jag tagit ett varmt bad och hoppat i mina mjuka fårullstofflor.

Om själva marknaden har jag tre saker att säga; 1. Man får känna och lyfta på sakerna och man får gå fram till borden. 2. Hantverk är lite dyrare än saker som görs på löpande band i Kina och Taiwan. 3. Tack alla fina som handlade/hälsade på! Imorgon kör vi igen. PS. Det finns en häst som drar släde utanför! Den ska i alla fall jag åka med imorgon.




Kommentarer
Emelie Örtegren:

mysigt med julmarknad men som sagt lite kallt bara ^^

2010-11-27 ♥ 21:24:48
blogg: http://pancaakes.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal